- Стилът на звездите
- от 22 юли 2020
Селена Гомес: нов бранд, body postivity и стилни визии
Селена Гомес е ветеранът на червения килим. Още преди да започне музикалната си кариера тя бе едно от най-популярните лица и една от най-обичаните звезди на Disney. От времето на „Магьосниците от Уейвърли Плейс“ досега тя извървя дълъг път. Особено много се промени и стилът ѝ. Вече няма и помен от полите, съчетани с клин и ръкавиците без пръсти – ако трябва да бъдем честни, няма как да я съдим, през 2000 те бяха голям хит.
Не се промени само стилът ѝ обаче. С времето Селена успя да докаже, че не е поредното красиво лице. През март тя сподели с феновете си в Instagram: „Митът за красотата – мания по физическото съвършенство, което държи модерните жени в един непрекъснат цикъл на безнадеждност, объркване и омраза.“ Днес тя продължава да се бори за идеите, в които вярва, и е посланик на движението body positivity. Тя вярва в това, че не трябва да оправдава нечии очаквания за това как да изглежда.
Наскоро звездата обяви и пускането на собствена линия за красота – Rare. Звездата сподели в Twitter, че е работила по този проект през последните две години. Линията е кръстена на третия ѝ албум - Rare Beauty. Гомес разказа, че основното послание на бранда ѝ е, че всички трябва да приемат и обичат себе си такива, каквото са. Не е важно как ни вижда светът, а как ние се възприемаме.
„Исках да направя бранд, с който се чувствам добре. Мисля, че хората често са под напрежение. Знам, че аз съм. Когато постоянно усещаш, че трябва да изглеждаш по определен начин – като всички останали, ти става малко самотно. Затова искам да е истинско – истински истории, истински хора. Искам място, в което всички могат да се почувстват като общност без да се подлагат на напрежение.“
Точно заради такива послания я обожаваме. Подготвили сме ти специална селекция с любимите ни визии от Селена. В нея ще откриеш разнообразни моменти от нейната beauty история. Разбира се, навсякъде изглежда невероятно, точно като теб. С това искаме да напомним на всички момичета, че е време да се заобичаме отново.
Списанието
Популярно
- от 30 октомври 2024