- Звезди
- от 21 март 2024
Изненада? Меган Маркъл пуска нова лайфстайл марка
Една херцогиня на Съсекс, един профил в Instagram и воала – брандът е роден
Меган Маркъл се завърна (тихо, но категорично) в социалните мрежи – като бизнес дама. На 14 март тя обяви онлайн пускането на своята лайфстайл марка American Riviera Orchard. „От Меган, херцогинята на Съсекс“ гласи биографията на профила ѝ в Instagram и, явно, това е достатъчно, за да опише бъдещия си проект. Когато си от кралското семейство, няма нужда да се впускаш в обяснения.
В същия ден на профила бе качено завоалирано видео на стори, показващо как 42-годишната херцогиня бере цветя и готви в кухня, а изборът на песен към клипа е „I Wish You Love“ от Нанси Уилсън. Тийзър, който ни намигва какво да очакваме от бъдещите ѝ бизнес начинанията, а именно дом, уют, естетика.
Освен профил в Instagram, стартира и уебсайтът на American Riviera Orchard, в който по подобен начин се изобразява логото на марката. Самият надпис е сякаш избродиран, а под него стои „Монтесито“ – кварталът, в който Меган и съпругът ѝ принц Хари се преместиха, след като се оттеглиха от кралското семейство през 2020 г.
В Санта Барбара, Калифорния се намира новооткритият дом на кралското семейство – място, известно като Американската Ривиера, благодарение на своята испанска колониална възрожденска архитектура, богато наследство, храна и вино на световно ниво, зашеметяваща природна красота и умерен климат. Не случайно марката черпи името си от това географско бижу, в които Меган живее и твори.
Според Page Six, фокусът на бранда ще пада върху дома, градината, храната и начина на живот. Широка гама от стоки за дома като готварски книги, кухненска посуда и храни като конфитюри и желета ще се продават под логото American Riviera Orchard.
Това не е първата среща на Меган с лайфстайл пространството. През 2014 започва да списва лайфстайл блога “The Tig” – дигитален „разговор между приятелки“, както тя го описва. Темите, около които се върти нейното съдържание, са за мода и красота, но блогът се превръща и в трибуна за вдъхновяващи произведения на млади жени. Тогава тя е все още просто актриса, позната от сериала „Костюмари“, но през 2017 тя закрива блога, тъй като взема решението да се присъедини кралското семейство. Една година по-късно се жени за принц Хари.
Списанието
Популярно
- от 15 януари 2025
Джинджифилови шотове: новата TikTok уелнес обсесия на 2025 година
- от 15 януари 2025
Нова година, нов UGGS тренд (според Риана)
- от 11 януари 2025